Jeśli sprawdziłeś bezpieczniki (są sprawne), Twoi sąsiedzi również nie mają energii

Dzwoń do Pogotowia Energetycznego - telefon

991

Ponadto dzwoń zawsze gdy:

  • zauważysz uszkodzenie linii energetycznej,
  • zauważysz otwarte drzwi lub uszkodzone zamknięcie do urządzeń energetycznych,
  • jesteś świadkiem kradzieży urządzeń energetycznych lub gdy widzisz, jak osoby postronne próbują manipulować przy urządzeniach energetyki.

Zgłoszenie o braku dostaw energii może zostać przyjęte, a pogotowie energetyczne może interweniować w sytuacji, gdy uszkodzeniu ulegnie sieć lub urządzenie będące własnością lub posiadające plomby PGE Dystrybucja. Wszystkie rozmowy/zgłoszenia z numerem 991 są rejestrowane (nagrywane).

 

Dokonując zgłoszenia należy koniecznie podać:

  • na czym polega problem,
  • dokładny adres miejsca wystąpienia awarii,
  • imię i nazwisko, numer telefonu do kontaktu