PGE Dystrybucja S.A. informuje:
Celem RODO jest ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych na terenie całej Unii Europejskiej.
Poniższa klauzula informuje o tym w jakim celu i na jakiej podstawie Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane, kto jest ich administratorem, jakim podmiotom mogą zostać udostępnione oraz o prawach przysługujących osobom, których dane dotyczą. Dodatkowo informujemy, że w związku z otrzymaniem tej klauzuli, nie trzeba kontaktować się z PGE Dystrybucja S.A. ani składać dodatkowych oświadczeń. Wystarczy zapoznać się z niniejszą klauzulą informacyjną.
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
I. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie – adres: ul. Garbarska 21 A, 20-340 Lublin (zwana dalej „Spółką”).
II. W sprawie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z:
III. Cele i podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
IV. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe przez czas niezbędny do realizacji celów określonych w pkt III, tj.:
V. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu:
Wnioski w w/w zakresie można przesłać na adresy wskazane w pkt II powyżej lub składać osobiście w Punktach Obsługi Klienta Dystrybucyjnego (POKD) Spółki znajdujących się w Oddziałach Spółki i Rejonach Energetycznych (adresy dostępne na stronie internetowej www.pgedystrybucja.pl). Aby mieć pewność że jest Pani/Pan uprawniony do złożenia wniosku w w/w sprawach, możemy prosić o podanie dodatkowych informacji pozwalających na uwierzytelnienie Pani/Pana tożsamości. Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów prawa - RODO.
VI. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane następującym odbiorcom i podwykonawcom: podmiotowi sprawującemu uprawnienia właścicielskie wobec Spółki, naszym partnerom, z którymi współpracujemy przy świadczeniu usług, realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. firmom realizującym obsługę zgłoszeń awarii, świadczącym nam usługi doradcze, prawnicze, informatyczne, audytowe, agencjom badawczym, instytucjom, organom uprawnionym przez przepisy prawa np. policja, sąd, prokuratura, Urząd Regulacji Energetyki, UOKIK, a także podwykonawcom powyższych podmiotów.
VII. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów, w szczególności obowiązków prawnych Spółki, w tym realizacji Państwa zgłoszenia (bez ich podania nasza Spółka nie będzie mogła realizować swych obowiązków, w tym Państwa zgłoszenia).
VIII. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym stosując profilowanie.