Certyfikat Zielone Biuro dla PGE Dystrybucja

PGE Dystrybucja w Lublinie została nagrodzona Certyfikatem Zielone Biuro. Wyróżnienie przyznawane jest instytucjom, firmom, organizacjom pozarządowym i samorządom, które podejmują aktywne działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

Przyznany certyfikat Zielonego Biura potwierdza, że PGE Dystrybucja:

  • posiada opracowaną i wdrożoną politykę środowiskową,
  • zarządza w sposób zrównoważony energią elektryczną, cieplną, wodą i ściekami,
  • minimalizuje nasz wpływ na środowisko naturalne poprzez redukcję odpadów w budynku (sortowanie odpadów, zbieranie nakrętek i zużytych baterii),
  • monitoruje zużycie surowców, np. papieru w biurze,
  • dba o higienę oraz bezpieczeństwo pracy pracowników,
  • stara się ponownie wykorzystywać materiały eksploatacyjne oraz surowce w biurze,
  • prowadzi działania z zakresu edukacji ekologicznej skierowane do naszych pracowników oraz interesariuszy.

 

 

Deklaracje Zarządu Spółki w sprawie:

  • Polityki bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Polityki ochrony środowiska
  • Polityki ochrony przeciwpożarowej

Deklaracje Zarządu Spółki wyznaczają nowe standardy dotyczące Polityki BHP w PGE Dystrybucja w zakresie ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony zdrowia i życia Pracowników, Wykonawców i Gości, poprzez działania zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy w PGE Dystrybucja, przy odpowiednim wykorzystaniu osiągnięć nauki i techniki. Podpisane dokumenty zobowiązują wszystkich pracowników Spółki do rozwijania i stosowania skutecznych systemów, standardów i procedur, adekwatnych do ryzyka związanego z podejmowanymi działaniami biznesowymi.

 

Deklaracja środowiskowa GK PGE