PGE Dystrybucja realizuje postępowania zakupowe za pośrednictwem Systemu Zakupowego

System Zakupowy

Nie posiadasz jeszcze konta do Systemu Zakupowego?

Zarejestruj się

 

INFORMACJA

Od 30 września 2025 r. obowiązuje nowy sposób logowania i rejestracji do Systemu Zakupowego. Zachęcamy do zapoznania się z materiałami informacyjnymi.

Sprawdź

miła obsługa

Help Desk Systemu Zakupowego

Dane kontaktowe:
+48 22 576 87 87
helpdesk.zakupy@gkpge.pl
Dostępność:

Poniedziałek - piątek w godzinach 08:00 - 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Połączenie telefoniczne z doradcą uzyskasz maksymalnie do 2 minut.
Odpowiedź na wiadomość e-mail otrzymasz maksymalnie do 2 godzin.

W czym możemy Ci pomóc?

Konsultanci Help Desk świadczą wsparcie w zakresie technicznym m.in.:

► Rejestracja i logowanie do Systemu Zakupowego GK PGE (m.in. konfiguracja drugiego składnika logowania);
► Dostęp do Systemu Zakupowego GK PGE (m.in. reset hasła, odblokowanie
     konta);
► Zmiana danych Wykonawcy i Użytkownika Wykonawcy;
► Informacje o bieżącej dostępności Systemu Zakupowego GK PGE;
► Nawigacja po Systemie Zakupowym GK PGE;
► Zarządzanie funkcjonalnością Newsletter'a;
► Czynności realizowane w procesie zakupowym przez Wykonawcę, 
     w szczególności dotyczące:
     • Przystąpienia i udziału w postępowaniu zakupowym;
     • Komunikacji z Zamawiającym;
     • Składania wniosków/ofert;
     • Przekazywania dokumentów związanych z prowadzonym procesem
       zakupowym;
► Uczestnictwo w aukcjach elektronicznych;
► Wskazywanie źródeł informacji zamieszczonych w Systemie Zakupowym GK PGE;
► Składanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
► Uzyskanie potwierdzenia złożenia oferty;
► Udzielanie informacji o statusie prac nad obsługą zgłoszeń kierowanych
     do Help Desk.