Uprzejmie informujemy, że Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Wołominie pozostaje nieczynny do dnia 1.03.2024r.
Zachęcamy Państwa do kontaktu za pośrednictwem formularzy zgłoszeniowych, poczty elektronicznej oraz Portalu Klienta PNO dostępnego na naszej stronie internetowej pod adresem www.pgedystrybucja.pl.
Najbliższy Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego dostępny jest dla Klientów w Legionowie ul. Nowodworska 3, 05-119 Michałów Reginów.
W przypadku zgłoszeń dotyczących awarii, braku zasilania lub zagrożenia życia prosimy o kontakt z całodobowym numerem alarmowym 991. Zachęcamy także do korzystania z aplikacji 991 Assistant. Za jej pomocą można w szybki i komfortowy sposób m.in. złożyć zgłoszenie o awarii, pozyskać informację o statusie zgłoszenia oraz usunięciu braku zasilania.