Uprzejmie informujemy, że w dniach 06-15.12.2023r. Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Giżycku będzie nieczynny.
Najbliższy Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego dostępny jest dla Klientów w RE Ełk ul. Sportowa 1, 19-300 Ełk.
Zachęcamy Państwa do kontaktu za pośrednictwem formularzy zgłoszeniowych, poczty elektronicznej oraz Portalu Klienta PNO dostępnego na naszej stronie internetowej pod adresem www.pgedystrybucja.pl.
W przypadku zgłoszeń dotyczących awarii, braku zasilania lub zagrożenia życia prosimy o kontakt z całodobowym numerem alarmowym 991. Zachęcamy także do korzystania z aplikacji 991 Assistant. Za jej pomocą można w szybki i komfortowy sposób m.in. złożyć zgłoszenie o awarii, pozyskać informację o statusie zgłoszenia oraz usunięciu braku zasilania.