Odbiorca

Umowa o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (zwana „umową dystrybucji”) zawierana jest na wniosek Odbiorcy lub podmiotu przyłączanego do sieci PGE Dystrybucja S.A. Umowy dystrybucji są zawierane w Oddziałach PGE Dystrybucja S.A. odpowiednio dla miejsca przyłączenia Odbiorcy do sieci dystrybucyjnej.

Zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji może nastąpić:

  • poprzez złożenie oświadczenia woli Odbiorcy – link do Oświadczenia woli odbiorcy, który posiadał dotychczas obowiązującą umowę kompleksową, z zachowaniem obowiązujących w tej umowie kompleksowej warunków technicznych świadczenia usług dystrybucji, grupy taryfowej oraz okresu rozliczeniowego, o ile postanowienia tej umowy kompleksowej, w tym zakresie nie są sprzeczne z Taryfą OSD oraz wzorem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Oświadczenie to Odbiorca składa upoważnionemu przez siebie sprzedawcy, który w jego imieniu dokona powiadomienia PGE Dystrybucja S.A.,
  • poprzez złożenie wypełnionego wniosku o zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji – wraz z załącznikami, który należy:
  1. wysłać pocztą na adres Oddziału PGE Dystrybucja S.A odpowiedniego do miejsca przyłączenia Odbiorcy do sieci dystrybucji  lub
  2. przesłać e-mailem na adres: e-mail Oddziału PGE Dystrybucja S.A  (do e-mail należy dołączyć zeskanowany, wypełniony i podpisany wniosek – skany w formacie PDF), lub
  3. złożyć osobiście w Oddziale PGE Dystrybucja S.A.

Odbiorca może również upoważnić sprzedawcę do zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji w jego imieniu, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.