Uprzejmie informujemy, że od dnia 25.09.2023 r. do dnia 16.10.2023 r. Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Wołominie będzie nieczynny.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy. Jednocześnie zachęcamy Państwa do kontaktu za pośrednictwem formularzy zgłoszeniowych, poczty elektronicznej oraz Portalu Klienta PNO dostępnego na naszej stronie internetowej pod adresem www.pgedystrybucja.pl.
Najbliższy Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego dostępny jest dla Klientów w RE Legionowo ul. Nowodworska 3, 05-119 Michałów Reginów.
W przypadku zgłoszeń dotyczących awarii, braku zasilania lub zagrożenia życia prosimy o kontakt z całodobowym numerem alarmowym 991. Zachęcamy także do korzystania z aplikacji 991 Assistant. Za jej pomocą można m.in. w szybki i komfortowy sposób m.in. złożyć zgłoszenie o awarii, pozyskać informację o statusie zgłoszenia oraz usunięciu braku zasilania. Więcej informacji - KLIKNIJ TUTAJ