W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną na obszarze działania PGE Dystrybucja S.A.,mając na uwadze bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników, wprowadzamy czasowe ograniczenie osobistych wizyt w wybranych Punktach Obsługi Klienta Dystrybucyjnego (POKD).
W poniższych lokalizacjach obsługa klientów czasowo odbywać się będzie wyłącznie wskazanymi kanałami komunikacji :
W dniach 18-27.06.2021r. Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Giżycku będzie nieczynny. Najbliższa bezpośrednia obsługa w POKD Ełk lub za pośrednictwem komunikacji elektronicznej.
Jednocześnie przypominamy, że:
- składanie wniosków o przyłączenie nowych odbiorców energii elektrycznej do sieci PGE Dystrybucja możliwe jest do przeprowadzenia za pomocą strony internetowej Spółki: https://pgedystrybucja.pl/przylaczenia/przylaczenia-online
- wszelkie sprawy związane z przerwami w dostawach energii elektrycznej należy zgłaszać pod alarmowym numerem telefonu 991 (aglomeracja warszawska: 22 340 41 00)
Przydatne adresy:
- Adresy Punktów Obsługi Klienta Dystrybucyjnego: https://pgedystrybucja.pl/kontakt/lista-punktow-obslugi-klienta-dystrybucyjnego-w-pge-dystrybucja-s.a
- Adresy i telefony Rejonów Energetycznych: https://pgedystrybucja.pl/kontakt
- Aktualna lista toczących się w PGE Dystrybucja postępowań przetargowych: https://pgedystrybucja.pl/przetargi