Czasowe ograniczenie działania wybranych Punktów Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w PGE Dystrybucja S.A.

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną na obszarze działania PGE Dystrybucja S.A.,mając na uwadze bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników, wprowadzamy czasowe ograniczenie osobistych wizyt w wybranych Punktach Obsługi Klienta Dystrybucyjnego (POKD).

 

W poniższych lokalizacjach obsługa klientów czasowo odbywać się będzie wyłącznie wskazanymi kanałami komunikacji :

INFORMACJA DLA KLIENTÓW POKD GIŻYCKO

W dniach 18-27.06.2021r. Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Giżycku będzie nieczynny. Najbliższa bezpośrednia obsługa w POKD Ełk lub za pośrednictwem komunikacji elektronicznej.

 

 

Jednocześnie przypominamy, że:

-  składanie wniosków o przyłączenie nowych odbiorców energii elektrycznej do sieci PGE Dystrybucja możliwe jest do przeprowadzenia za pomocą strony internetowej Spółki:  https://pgedystrybucja.pl/przylaczenia/przylaczenia-online

- wszelkie sprawy związane z przerwami w dostawach energii elektrycznej należy zgłaszać pod alarmowym numerem telefonu 991 (aglomeracja warszawska:  22 340 41 00)

Przydatne adresy:

- Adresy Punktów Obsługi Klienta Dystrybucyjnego: https://pgedystrybucja.pl/kontakt/lista-punktow-obslugi-klienta-dystrybucyjnego-w-pge-dystrybucja-s.a

- Adresy i telefony Rejonów Energetycznych: https://pgedystrybucja.pl/kontakt

- Aktualna lista toczących się w PGE Dystrybucja postępowań przetargowych:  https://pgedystrybucja.pl/przetargi

dystrybucja_site pgedystrybucja_site