W związku ze zgłoszeniami naszych Klientów dotyczącymi wizyt w ich mieszkaniach osób podających się za kontrolerów poboru energii elektrycznej oraz przedstawicieli firm oferujących umowy sprzedaży energii elektrycznej, informujemy:
Pracownicy PGE Dystrybucja nie prowadzą sprzedaży bezpośredniej w domach Klientów ani nie pobierają żadnych opłat.
W PGE Dystrybucja wszelkiego rodzaju formalności dokonywane są w Punktach Obsługi Klienta. Spółka obecnie nie prowadzi żadnej akcji dotyczącej zawierania umów, która wiązałaby się z wizytami naszych pracowników w Państwa domach.
Podczas wizyt rzekomych sprzedawców/konsultantów/kontrolerów poboru energii elektrycznej prosimy o zachowanie ostrożności i niepodpisywanie żadnych dokumentów bez ich weryfikacji. Pamiętajmy, jeśli przed drzwiami stanie osoba podająca się za pracownika firmy energetycznej, poprośmy o okazanie identyfikatora lub legitymacji służbowej.
Czynności naszych pracowników bezpośrednio kontaktujących się z Klientami w domach/mieszkaniach obejmują głównie prace eksploatacyjne związane z licznikami, tj. sprawdzanie, wymianę i odczyty liczników energii elektrycznej.
Pracownicy PGE Dystrybucja kontaktujący się z Klientem:
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z najbliższym Rejonem Energetycznym - dane teleadresowe znajdziecie Państwo w tym linku - https://pgedystrybucja.pl/kontakt