PGE Dystrybucja zmodernizowała proces telefonicznej obsługi Klienta poprzez automatyzację nawigacji, wprowadzenie interaktywnego systemu IVR (interactive voice response) oraz standaryzację w ramach całej Spółki.
Wszystkie rozmowy kierowane na wskazane poniżej numery są rejestrowane, a dane przetwarzane zgodnie z polityką ochrony danych osobowych Spółki. Klauzule informacyjne PGE Dystrybucja S.A. - kliknij TUTAJ , pełną treść można także odsłuchać wybierając odpowiednie polecenie.
W każdym Oddziale Spółki udostępniony zostaje jeden numer telefonu przeznaczony do obsługi naszych Klientów:
ODDZIAŁ | NUMER |
---|---|
BIAŁYSTOK | 85 740 50 00 |
LUBLIN | 81 445 10 00 |
ŁÓDŹ | 42 675 10 00 |
RZESZÓW | 17 749 70 00 |
SKARŻYSKO-KAMIENNA | 41 252 67 90 |
WARSZAWA | 22 341 14 11 |
ZAMOŚĆ | 84 539 21 00 |
Klient dzwoniący pod dany numer usłyszy zapowiedź głosową, prowadzącą Go zgodnie z oczekiwaną tematyką i lokalizacją. W większości przypadków, obowiązuje poniższa lista poleceń:
1 - STAN LICZNIKA
2 - PRZYŁĄCZENIA
3 - MIKROINSTALACJE
4 - PRZEBUDOWA SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ, KOLIZJE STAN TECHNICZNY URZĄDZEŃ
5 - ZMIANA SPRZEDAWCY I ROZLICZENIA
6 - WINDYKACJA
7 - NIELEGALNY POBÓR ENERGII
8 - OŚWIETLENIE ULICZNE
9 - INNY TEMAT ROZMOWY
Osoba dzwoniąca, po wysłuchaniu nagranych komunikatów, za pomocą aparatu(wybieranie tonowe) wybiera poszczególne pozycje z menu. Każdy Rejon Energetyczny w Oddziale ma przypisany numer. Jeżeli Klient nie jest pewien, do którego Rejonu Energetycznego należy, powinien wybrać „0” lub sprawdzić listę gmin obsługiwanych przez dany Rejon Energetyczny na https://pgedystrybucja.pl/kontakt.
PGE Dystrybucja pełni funkcję Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD)na obszarze określonym w udzielonej koncesji na dystrybucję energii elektrycznej. Działalność Spółki polega na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej poprzez jej transport za pomocą sieci i urządzeń elektroenergetycznych do odbiorców końcowych. Sprawy nie związane z działalnością OSD prosimy kierować do właściwego Sprzedawcy energii elektrycznej (numer najczęściej podany jest na fakturze).
Dotychczasowe numery obowiązujące w PGE Dystrybucja będą stopniowo wygaszane.
Niezmiennie, numerem dotyczącym zagrożenia życia, wyłączeń i zgłaszania awarii sieci elektroenergetycznej pozostaje numer alarmowy: 991, czynny przez całą dobę.